אטרקציות לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווה

אטרקציה ייחודית לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווה זה חלק ממה שיכול להפוך את האירוע של הבן שלכם לבלתי נשכח. ציור אורחים בבר מצווה זו אטרקציה מבוקשת מאוד, אותה מספקים ציירים מכמה סוגים: ישנם קריקטוריסטים אשר מציירים את האורחים שלכם בקריקטורות מצחיקות וישנם ציירים המציירים פורטרטים אשר דווקא מיפים את האנשים ודומים להם הרבה יותר מאשר קריקטורות. קיריל הוא בין הציירים המציירים גם מהר, גם דומה וגם יפה, כבר למעלה מ-15 שנים מספק את השירות כאטרקציה לבר מצווה בכל הארץ.

שירות הציור של קיריל כולל:

– קריקטורה גדולה של חתן בר המצווה שתעמוד בכניסה לאולם
– 40 פורטרטים בצבע או 50 ציורים בשחור לבן
– ציור על מגוון מוצרים לבחירתכם: תמונות מקאפה / נייר,חולצות, מגבות, תיקים או ציפיות.
– הזמנות מיוחדות לבר מצווה עם קריקטורה יפה של החתן.
– אפשרות לשידור חי, המהווה אטרקציה בפני עצמה, כאשר כל תהליך הציור מצולם בוידאו ומוקרן בשידור חי על מסך גדול כך שגם מרחוק יוכלו האורחים להנות מתהליך הציור המרתק.

כדי להחליט איזה צייר יספק את האטרקציה הטובה ביותר למסיבת בר המצווה של הבן שלכם, כדאי לבדוק את איכות עבודותיו, את מראהו, את הוותק שלו, וכמובן את הדוגמאות של הציורים מהאירועים.

כשאתם מזמינים את קיריל לאירוע שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים כי הצייר יגיע לאירוע מספיק זמן מראש, יעבוד כמעט ללא הפסקה, יצייר את כמות האנשים הגדולה לה התחייב ובאיכות מירבית, כדי שכל מי שהיה צריך להיות מצויר יצויר וייצא ממסיבת בר המצווה שלכם עם מזכרת יפה שימושית שתישאר אצלו לאורך זמן.

[content_block id=706 slug=contact-action-box]

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *