חולצות עם קריקטורה

חולצות עם קריקטורה אישית זה אחד מהדברים הכי יפים שאפשר לחשוב עליהם, ואתם יכולים להיות בטוחים שאין אדם שלא יחייך כשהוא ייראה אתכם עוברים ברחוב עם חולצה כזאת. לכן, אם אתם מתכוונים לעשות בקרוב:

– אירוע חברה לכל העובדים 

– אירוע משפחתי חשוב כמו חתונה, בר מצווה או בת מצווה 

– מסיבה לכל החבר’ה 

כדאי יהיה לשלב, בין היתר, אטרקציה של הכנת קריקטורות אישיות על חולצות. אם זה נשמע לכם מופרך ואם אתם לא יודעים ממי תוכלו להזמין שירות כזה, בוודאי תשמחו לדעת שהגעתם בדיוק לכתובת הנכונה! שמי קיריל ומזה 15 שנה אני עוסק בכל מה שקשור לציור, אז למה שלא תתקשרו ותראו איזה שירות מקצועי תקבלו? 

חולצות עם קריקטורות לכל הגילאים 

אם עד היום הייתם בטוחים שקריקטורות זה משהו שיכול לשמח ולהצחיק בעיקר ילדים, כדאי שתדעו שזה לא מדויק, וגם אנחנו, המבוגרים, לא באמת יכולים להישאר אדישים אל מול קריקטורות איכותיות. כמו כן, אם חשבתם שכדי ליצור קריקטורה יפה ומושקעת צריך להשקיע זמן רב, אני כאן כדי להראות לכם שאפשר גם אחרת. בין אם אתם רוצים קריקטורה על חולצה ובין אם אתם רוצים שהיא תהייה מצוירת על נייר, אני לא צריך יותר מכמה דקות בודדות כדי לסיים את המשימה. לכן שירות כזה יוכל להתאים גם לאירוע הקרוב שאתם מתכננים ואתם יכולים להיות בטוחים שאם תיפנו אלי אעבוד ביעילות וכל האורחים שלכם ישמחו לקבל את הקריקטורה האישית שאצייר להם. 

[content_block id=706 slug=contact-action-box]

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *